Back to All Events

STORA SERVICEDAGEN 2019

  • Berns 8 Näckströmsgatan Stockholm, Stockholms län, 111 47 Sweden (map)
04_johannadahlgren_2019_by_delafoi_LR.jpg

Företagsuniversitetet välkomnar till en heldag speciellt för dig som arbetar som receptionist, kontorsvaktmästare eller inom kundtjänst! En innehållsrik dag som bjuder på nya kunskaper, spännande föreläsningar och möten som stärker dig i servicerollen.

Så kan du hantera kritik och besvärliga situationer
Det är nästan oundvikligt att ibland hamna i situationer där man blir kritiserad och otrevligt bemött av en missnöjd kund eller en irriterad kollega. Och hur professionell man än är kan det vara svårt att behålla lugnet och hantera de känslor som blossar upp inom en själv.

I den här föreläsningen ger psykologen Johanna Dahlgren kunskap och förståelse för vad som händer inom dig när du blir kritiserad och tips om hur du kan påverka och hantera dina känslor.

  • Vad händer inom mig när jag blir utsatt/kritiserad av en kund?

  • Känsloskola – vad är känslor och vad fyller de för funktion?

  • Strategier för att påverka och hantera mina känslor i besvärliga situationer

För anmälan och mer information, besök Stora servicedagens hemsida.

Later Event: November 26
LEADERSHIP DAY